Onsdag

Snart har halva veckan gått.

Kunde inte sova igår, vad är det med mig? Ingen energi, ingen ork.

Red i ridhuset igår för första gången på säkert ett år, skönt att ingen mer än vi var där.. Hoppade några skutt, och han stack iväg en gång. Lite kul när det händer något. När man väl är där så känner jag hur jag saknar det.

Mitt liv nu och då är som natt och dag.

Nu är jag fullbokad en månad framöver. Fest på fest, jobb på jobb. Hur är tanken att man ska hinna med sig själv? Det undrar jag. Men man har ju bara sig själv att skylla. Vill ju inte sitta hemma, då blir man ju deprimerad.
Nä föna lite hår, borsta några gaddar och slänga på sig ett ansikte på det här så är man väl mänsklig snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0