Tisdag

Dagen har gått undan ordentligt, jobbat och det var en dag som var helt sjukt död. Men jag och LillAdde som är min nya arbetskamrat har fått dagen att gå undan.

Helgen blev inte riktigt som jag hade tänk mig men sånt som händer. Fredagen var grymt kul, var runt 20 st hemma i Martinas lilla etta på 36kvm. Massa blandade människor, var hur kul som helst!




Lördagen blev inte lika lyckad. Jag och Martina var först hos Sanna och käkade en dunder god lunch som hon lagat i ordning för några tjejer. Hon kan sånt ingen annan kan.

Sen stressade vi vidare hem och packade och gjorde oss i ordning för en uterunda i sthlm. Började med att biljetterna krånglade så vi fick knappt åka med på första bussen "men okej, för den här gången." Samma visa på nästa buss när vi skulle byta, tjaffs tjaffs sj hit, kö i luren dit. Sen bytte vi ytterligare en gång, men den här gången till tåg där biljetten är giltig. MEN, på tåget så upptäcker jag att min plånbok måste ligga kvar på bussen, tåget går och där sitter jag utan varken pengar eller leg.

Ringer en massa samtal och sen bara sucka för att inse att mer kan jag inte göra än att hoppas på att den kommer tillbaka så småningom.. Åker vidare på Emelies fest, partajar och träffar människor jag inte träffat på många år. Sen ska vi ut på Metro, 20års gräns. Vi hade bokat bord, så det borde gå. Ser folk som inte är 20 visar som leg och kommer in. "Har du inte leg kommer du inte in." Nähe..

Ännu en förfest den här gången hos Pontus. Härjar lite och bestämmer oss för att gå ut, någonstans kommer man ju in så är det ju bara. Går förbi Metro, Emelie och co har kommit ut och ska äta, så vi går och trycker i oss en jäkla massa cheeseburgare, hänger där någon timme och går hem..

Så kortfattat så åkte jag och Martina till sthlm för att förfesta inför en helkväll på Mcdonalds!




Kommentarer
Postat av: E M E L I E & L I S A - VÅRT LIV I EN LITEN 1:A!

fan, det sög att ni inte kom in men förfesten var ju sjukt lyckad iaf :P

2010-03-02 @ 21:41:09
URL: http://skeppargatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0