Onsdag

Känner att jag kanske har börjat ledsna lite på det här med bloggeri. Men det går ju i vågor.. Precis som ALLT annat.

Jag hade hoppats på att två filmer som jag hade beställt skulle komma idag, men så var ikke fallet. Så då fastnade jag såklart vid datorn istället. Fattar inte hur tiden kan rinna iväg så fort när man sitter vid datorn, läskigt.

Ska byta om till något varmare och gå en promenad med Pia isället för att sitta här och förstöra kroppen. Vill ut i skogen, men frågan är vilken.. Har fortfarande lock för öronen, har haft det i två veckor snart.

Ett jumbo skavsår på hälen har jag också.. Det är mycket nu..


Städa ska jag göra också.

I helgen hoppas jag på mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0