Kvälly

Och nu har även Sanna lämnat mig. Sprungit, fotat lite och tryckt en pizza har vi gjort. Nu ska jag väl åka ut till mamma tror jag. Annars kastar jag bara bort tid på ingenting.

Jag har en dagbok som är från jag var liten och det är riktigt kul att sitta och läsa i den. Jag hade en kompis lista där Carro var etta för att hon var min bästis, Sen låg en Elin på andra plats för att hon var "snäll, men hon gillar inte att vara med mig, eller jo ibland". På 6 plats låg en Kim "snäll skvallerbytta"  Haha så kul att se vad barn tänker..
Sen så söker jag en vänlig själ som tycker att det är kul att göra om bloggar.. känner att min är lite 09 ;)
Godkväll!

Kommentarer
Postat av: E M E L I E R E S E R ! ! !

haha, älskar alla kompisböcker :D kommer du ihåg "PEGA?" ;D

2010-11-08 @ 00:08:29
URL: http://emeliereser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0