Lördag

Martina ringde och väckte mig halv åtta i morse. EN LÖRDAG. Men pratade en stund sen sprang jag över till Martina och Jocke för lite frukost. Drog oss sedan vidare till västerås där jag jag åkte ribbåt för första gången i mitt liv. Riktigt kul och alla som gillar fart, snäva kurvor och hopp bör åka, ett måste.
Fick äta själv på donken sen också, fast martina och Jocke lovade ätt vänta.. De sympati åt för min skull sen iaf.

Nu dammsuger jag för fullt för att få upp värmen, fryser så att jag skakar. Ska ut med hundarna en sväng och sen till gymmet. Kvällen får stå öppen än så länge. Val på fest eller ta en hel natt med film och mys.. Vi får se vad som blir, lutar åt film faktiskt.

Stressad, stressad. Till vilken nytta och till vad? Har ju egentligen inte bråttom till något alls.. Jobbigt det där. Ingen tid att passa men endå så ska det skyndas..
Upp ur soffan, undan med sakerna, på med gymkläder och ut på promenad!
hejhejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0