SNÖ

Jätte mycket snö! Storm till och med! Jag blir helt glad i hela kroppen, hur mysigt som helst! Nu blir det till att ta upp vinterkläderna på riktigt, har bara tänkt tanken många gånger men nu måste täckbrallorna upp. Vi ska ut och leka! Det dånar i hela lägenheten av all vind Och dum som jag är så har jag inte satt på vinterdäcken än.. Skylla sig själv, japp..

Ska hem till mamma och äta mat, hon ville att jag skulle sova kvar så att vi slipper ut och åka mer ikväll, men jag vill ligga och lyssna på vinden hemma. Plus att det är skönare att sova i sin egen säng.  Får se vad vädret säger mot kvällen sen.

I morgon är det grabbkväll i gallerian, så jobbar 11 timmar. Brukar gå undan rätt bra ändå, blir ju vad man gör det till :) Nuu ska jag hämta kläder i förrådet! hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0