Söndag

Igår blev det en helkväll med chips,grönsaker, pepparkaksdeg, mumsmums, glass, lökringar, kladdkaka, godis och julmust med sanna och Martina. Jag sprack på vägen hem. Som tur var så var jag och Martina på gymmet innan, då kändes det lite bättre.

Jag är grymt nöjd med att jag inte var ut igår, riktigt skönt att vakna nykter och utvilad plus att vädret är helt underbart! Ska sola en sväng och sen ut och springa med sanna. Idag ska man ut och ta lite fina bilder, vädret är perfekt för sånt. Synd att man inte ha den mest grymma kameran.

Mot solen!

Kommentarer
Postat av: E M E L I E R E S E R ! ! !

sv; ja det vore supermysigt! frågan är bara när! jag har typ alla helger uppbokade :S men den 3:e och 17:e december kan jag iofs, hur ser det ut för dig? kan ju maila runt till alla och kolla läget! :)

2010-11-08 @ 10:35:48
URL: http://emeliereser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0