Torsdag

Lyxade till det med potatisklyftor i kväll. Älskar det. Det med..

Har äntligen plockat i ordning hemma, var på tiden, men har inte varit hemma så det är inte så konstigt. Nu ska jag dricka ett stort glas vatten och sen ta på mig varma kläder och ut och gå.

Klippte av mig allt hår idag igen, dumma mig, jag som skulle spara ut igen. Men när man sitter där så är det så kul med förändringen, lite till.. lite till.. Så, nu är det kort igen. Men växer ju snart ut. Plus att det blev bra!

Har ångest för att jag inte har tränat en ända dag den här veckan. Red i måndags men det gills faktiskt inte.. bah.. Kommer rulla fram snart. Ska springa i morgon kväll. Sen söndag får det bli gym.

Ganska kul att jag säger att jag inte har några kläder.. Jag ser klart och tydligt att jag har kläder i mängder. De har legat precis överallt i min lägenhet. Nu är det äntligen bort plockat och ska aldrig mer hamna där igen..
Städa lite mer nu då..
Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0