Fredag

Och jag mår så bra just nu. Är nästan aldrig så där jobbigt trött och seg längre, var länge sen jag stod på jobbet och kände att jag inte orkar någonting. Jag tycker faktiskt att det är kul! Jag kan och jag vill!

Samtalet hos polisen kändes bra till en början, men så här i efterhand så kändes det inte så bra alls faktiskt.. Men får ta det som det kommer, har ju inget att förlora direkt.  Bara kämpa nästa termin igen.

Ikväll ska ja till mamma och käka tacos, jag längtar redan nu! Mat, mat mat. Jag tror att jag har ätstörningar fast år fel håll :) Moster och kusiner kommer över också, kuuul!


Kusiner, syskon och mormor :)


I morgon är det 30års fest, bada tunna och dricka lite sprit, länge sen nu. Det ser jag fram emot. Men först ska jag jobba ett par timmar.

Nu sitter jag som vanligt i morgonrock och slappar i soffan till alla älskar Raymon.

Kläder smink sen kan jag gå.. Borsta tänderna också kanske, brukar uppskattas ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0