Torsdag

Och morgon, ställde klockan på tidigt för att städa, men har jag städat? Nej, jag sitter här och bara myser.. Dåligt av mig. Men jag ska sätta fart. I Morgon blir det gym innan jobbet igen, det har jag lovat mig själv. När ska jag annars hinna med det?

Ikväll ska jag träffa Anton :) Så måste städa..
Nu längtar jag till Fredag, vill ha helg! Sen lördag, skulle ju på Halloweenfest med utklädnad, men så blev det inget där, så får se vad som väntar nu. Såg ju fram emot det, har ju ordnat en dräkt.
Jaa, städa var det..
Morgontrött

Kommentarer
Postat av: E M E L I E

men du måste komma hit å gå på Marks fest!!!!

2010-10-28 @ 14:46:12
URL: http://emelielakkhesselius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0