Måndag

Efter en hel helg i Sala ute på landet så har jag kommit tillbaka till storstan. Jag stortrivs på landet, dit ska jag väl ta mig någon gång i mitt liv. Ullis våran valp fralla är mer vild än tam. Kommer att bli ett tufft år som vi får framför oss. Men det grejar vi :)
Nu har jag varit ute och gått en timme med Pia, hon är helt vild så här på våren. Men vem blir inte det efter den här tunga vintern vi har haft?
Lagat mat har jag hunnit gjort och nu är det duschen som gäller.
Det blir jobb ikväll och hoppas mer än allt att jag får jobb till på fredag då vi rullar upp till skellefteå. Blir en roadtripp med en trött Johan som ska jobba natt till fredagmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0