På fastande mage är alla onda ting dubbelt så onda.

Det är jag i ett nötskal.. Hinner blodsockret rinna ner i botten så är jag inte en rolig person längre. Humöret ligger då på botten.
Nu har jag och Johan börjat med LCHF, vilket ska göra att man slipper humörsvängningarna plus att man kan tappa ett kilo eller två. Och ja jag vill det. Jag trivs inte med mig själv och måste därför göra något åt det. Det jag gillar med det här är att jag kan äta mycket (till en viss gräns såklart!) men jag behöver inte gå hungrig alls.  Ska ge det en chans och se vad kroppen säger.
Jag ligger som vanilgt och funderar på framtiden på allt och vad kommer jag fram till? Jo, jag kommer inte att bo i Sthlm i framtiden, jag vill bo i hus och för att göra det här så bör man vara miljonär. Det skulle inte sitta helt fem med några miljoner men det verkar ju inte vara något jag kommer kunna skrapa ihop på Arken Zoo. Men tiden får visa :)
Nu ska vi äta mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0