Storm

Ska det tydligen vara, inget jag märker av alls faktiskt. Förutom när jag var ute och "gjorde gården" som det heter på OKQ8, vilket innebär att man går ut med en vacker kjol med tre gigantiska fickor och putsar bensinpumpar, byter ut soppåsarna mot nya och sist men inte minst går runt med en stor säck och plockar skräp! Jag känner mig värd mycket just då. Iof så är det ganska så skönt att komma ut i "friska" luften och vara för sig själv en liten stund, alltid annars så blir man avbruten i sitt arbete på macken. Det är ett ganska hektiskt arbete måste jag säga. Blir bättre och bättre också..

Imorgon får vi hem en frallavalp! Ska bli jätte mysigt men även lite jobbigt, det är det alltid med valpar.
Nu ligger jag och Pia i soffan och väntar på bättre tider, eller på Johan som ska sluta jobbet kl 22.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0