"Att vänta barn är som att bära ryggsäck, fast tvärtom."

Jag har ganska många som är eller har varit gravida runt mig. Men det är en sak som jag inte förstår..
Man blir tydligen ganska kräsen och klarar inte av att äta vad som helst, ändrar smak osv. Men hur fungerade det där förr? Jag menar långt bak i tiden då det inte fanns så mycket att välja på. Fick de gravida svälta? Eller går det helt enkelt att ge sig fan på att jag måste äta kött idag fast jag bara vill kräkas när jag tittar på den? Det lär jag nog själv se den dagen jag sitter med kula. Men det är lite klurigt.

Äggen är sluut!! Jag får äta fil och morötter. Mums. Eller? Frågan är bara om jag håller mig mätt.. Det lär ju visa sig.
En dag kvar nu!
188 timmar fick jag ihop Juli månad. Bra jobbat av mig måste jag ju få säga.
Heerå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0