"Den första bilen i livet glömmer man lika lite som den första kvinnan. "

Tänk om jag också kunde ha det där drivet igen.. Då träningen låg i vardagen och allt annat betydde helg. Kanske kommer det tillbaka någongång. Gäller väl egentligen bara att börja någonstans. Ikväll ska jag och Johan ut och springa för andra gången, det är väl kanske en start?

Ullis, du gör mig nästan nervös med dina framrus mot främmande människor.. Hur ska det sluta?
Men goo är du!

Nu har jag lämnat in Corsan för lite reparation. Bil och veterinärkostnader, det är kul det! Men hoppas att det inte sticker iväg allt för mycket. Sen får den nog allt bli såld, även om det svider lite (mycket) i mig, det är ju min trogna bil :)

Inne på dag 12! Alltså bara 4 dagar kvar till ledighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0