" Den största lyckan är att veta att en annan människa behöver en."

Dålig uppdatering, brist på tid och lust helt enkelt.
Ett snabb besök på Öland med min underbara familj och respektive. Johan, jag och hundarna tog corsan och rullade ner mot öland runt åtta på tisdagskvällen. I Kalmar bestämde vi oss för att stanna och sova då båda var trötta. Sagt och gjort. Men så här i efterhand kan jag avråda alla från att trycka in två personer och två hundar i en bil som inte är större än sig själv.. Men en upplevelse det med.
Fredagkväll åkte vi hem igen, sönderbränd och fin.

Nu sitter jag mest och väntar ut tid för att börja packa och städa inför kommande resa: Spaninen.
Och jag kan inte annat än att sammanfatta mitt liv just nu i en enda stor lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0