JUL

Tre dagar innan jul,tvättar, lagar middag, sitter vid datorn och tittar på tv samtidigt. Jag är kvinna!! Har haft fullt upp hela dagen, nu ska jag tvätta klart och sedan blir det film med Pia. Vi fick en ny boxer till tvn idag och skulle koppla in den. Men jag blir tolig när saker som ska vara så enkla bara inte fungerar. Det ska bara göra det, jag är INTE någon tekniker, men jag är ganska bra för jag får det oftast att fungera ;) Packa väska inför resan upp till skellefteå på fredag natt är ju ett måsta också.. Kommer att bli fruktansvärt annorlunda att inte fira jul med min familj. Julen som är så viktig för mig, men nu får vi se vad Norrland erbjuder. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0