"Aptiten är verkligen otacksam, Ju mer du gör för att tillfredsställa aptiten, desto fortare överger den dig."

Nu är det ju så att vi äter efter LCHF, inte på pricken, men vi har det iaf som riktlinje. Och efter tre månader så kan jag säga att jag är ruskigt trött på ägg. Det är stekt ägg, kokt ägg, omelett i ugn eller stekpanna, ägg och bacon, ägg och grädde i shake.. Ja, det är det frukosten har bestått av (nästan) varje morgon. Och varför inte då ta och äta Kesella eller något liknande? Jo, för att det håller du dig inte mätt på speciellt länge.
Men idag funderar jag på att fuska lite med kaviar på toppen på ägget, det vore väl ganska gott iaf..
OCH så får jag inte glömma lunchen till jobbet, vilket jag gjorde igår. Banan, twix och kaka.. vilken lunch!

Nu är det bara tre arbetsdagar kvar till min efterlängtade och värdefulla semester! Sticker ner till öland på tisdag natt och en vecka senare åker vi till Spanien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0