" Bara tråkiga människor briljerar på morgonen."

Nu har jag ätit så mycket sallad med vinäger att läpparna är som russin. Kyckling var det innan, men av någon anledning mår jag oftast illa av det. Av fett och kött överhuvudtaget.. Saknar något luftigt och knastrigt.
Imorse rörde jag lite på mig för första gången på mycket länge. Kändes rätt bra, svettigt och lite friskt, fast luften känns tjockare än vatten.

Nu börjar det rulla på att vara ensam igen.. Kommer dessvärre lätt in i gamla vanor. Datorn.
Men som jag saknar..
Samtidigt som det svider i mig att jobba när jag vet att andra är lediga och får göra precis vad de vill. Börjar ledsna.. Framför allt när jag ser och känner vädret. Det här kan ha varit den tråkigaste sommaren hittils.

gaaah...
Saknar häst.
Ska gå ut och leka med hundarna. Fis-Ullis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0