"Det finns alltid en morgondag"

Kan det här ha varit den sämsta morgonen? Det kan vara så, även om andra inte tycker att 12 är morgon.

Blir väckt av ett oerhört tråkigt samtal. Huvudet snurrar och mer än att finnas kvar kan jag tyvärr inte göra.
Går ner till banken och ska öppna sparkonto. Nej, det går inte.
Går till Handelsbanken, japp det löser vi.
Vidare till Donken, tänkte unna mig en fet frukost. Står i kö, då kommer en gubbe och tränger sig före i kön. Jag hoppar fram och berättar att jag faktiskt stod i kön. Men tydligen så stod jag väldigt otydligt i kön och då har han minsann rätt att ställa sig före. Så om det nu var så viktigt för honom så kan han väl ta min plats. Gubbjävel.
Kommer hem och Ullis har rymt från sin bur.
Grattis på 22års dagen Gabriella!!!




Nu ska jag iaf städa undan så att jag sen kan få smaka av glasstårtan som min underbara sambo har tillverkat åt mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0