"Du kan inte sakna något du aldrig har upplevt"

Efter en snabb och intensiv helg i Göteborg med Lisebergbesök är jag hemma igen. Ensam, vilket jag också kommer att vara på obestämd tid. Jobba, sova, jobba, sova, det är det jag kommer att göra i denna fantastiska stad till den dagen min älskade sambo kommer hem igen. Tur att jag har Pia, Ullis och Zeke med mig i samma båt. Det som nästan är jobbigast är att inte veta ett datum att längta till..

Två underbara tvillingar föddes den 21 Juli, och jag vill mer än allt komma och hälsa på dom. Bara att vänta på min tur, för jag gissar att jag inte är ensam om att vilja komma och lära känna dom lite bättre än bara genom magen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0