"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig."

Helgen har varit toppen (för det mesta). Åkte till Sala tidigt i lördags morse och började hjälpa till och förbereda inför Roger 40års fest. Sakta men säkert så började alla saker hamna på plats. Sen mitt i sallads hackningen så kommer en tromb och river upp hela partytältet och de ser ut att välta över oss allihop. Men tur nog så stannade det tvärs över alla bord, och allt gick bra.

Det var inte ett litet och nätt tält utan ett ganska rejält med stålstolpar.
Sen blev det fest, en väldigt lyckad, lugn och trevlig sådan.
Dagen efter var det långbordsfrukost och lite städ, annars mest mys med familjen. Kvällen slutade dock med ambulansfärd till västerås för Pontus. Usch, då var jag rädd.. Men allt slutade gott.
Idag däremot känner jag mig inte alls på humör. Jag hatar när det är så. Jag kanske är lite av en ensam människa? Vill ingenting idag. Sov i tio timmar natt gjorde jag. Kanske behövdes det? Jobba klockan ett, kan behövas det med. Brukar bli lite bättre då. Skulle vilja ha ett fint och hemtrevligt hem!
Nej, hejdå.

Kommentarer
Postat av: E M E L I E

men usch, vad hände? Hoppas det inte var nåt allvarligt :/

2011-07-12 @ 08:12:11
URL: http://emelieida.spotlife.se/
Postat av: Sandra

Jag jobbar på Ooak, syrrans klädbutik. Är jätte kul, å dessuom bra att ha med i cvn när jag ska söka jobb sen :). Har ni flyttat till V-rås än?

2011-07-12 @ 10:10:09
URL: http://sandraelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0