"Jag gillar faktiskt misstag. Jag tycker att de är mänskliga."

Föör kallt, föör varmt.. Varför är man aldrig nöjd? Det kan man faktiskt undra. Jag gillar 22 grader varmt. Sjukt snorig mitt i sommaren. Det går inte ihop för mig, tror nog aldrig att jag har vari det tidigare. Men det är bara at snyta sig och dra sig vidare mot jobbet.

Det är en sak som är väldigt svårt, att vara hemma från jobbet. Är hängig, lock för öronen och snorig, men orken att stå och göra saker finns. Vissa kan tycka, "var hemma, du smittas!" medan andra "hon är inte sjuk för att hon är förkyld" Vad göra man? Går till jobbet till den dagen det bara inte går. Rätt eller fel? säg det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0