"Konsten att vara värdinna är att få sina gäster att känna sig hemma även om man önskade att de vore det"

I söndags blev det spontan utgång med Sabina, hennes bror och en Hanna. Det började med att Andreas skulle klippa mig, fick väl en fin liten pik om att jag måste sköta mitt hår bättre. Klippa mig oftare än var åttonde månad och byta schampoooo..

Hem byta om och snabbt tillbaka till sollentuna för att vara lite social. Blev där ännu mer stylad av Andreas, är grymt imponerad av hans kunskap om smink och all annan styling. Sen ska väl tilläggas att han är en stylist. Uppfixad i hår och smink begav vi oss ut på bögklubb.
Babbsan och ?Veronica? Mede stod på scen och drog upp tre random män. Dra ner byxorna! Och de gjorde som de sa. Sen var det känn och kläm utanför kalsongerna. Störs mindre minst. Babbsan gav den största en fin liten puss utan på kalsongerna.
haha, ja kul var det allt. Inget jag har varit med om tidigare iaf..
Sist men inte minst så har vi då denna graciösa bild med Babbsan, Sabina, jag och den där Mede.

Sen något helt galet som inte alls har med det tidigare att göra. Zeke, min gamla katt, min kärlek, han ska komma hem! De ringde och sa att de inte skulle ha honom kvar. Mycket konstiga känslor. Lycka, samtidigt som det är ett avslutat kapitel som ska upp igen. Vill egentligen inte ha katt, men Zeke är ingen katt. Till och med Pontus som inte tycker om katter gillar Zeke ;)
Det här är jag och Zeke för fyra år sedan. Åren går..
Nu dusch och jobb!! Kul kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0