"Ge för att ge, inte för att få"

Vi fick lägenheten! Flyttar den 1 Oktober, känns fruktansvärt långt bort, men jag hoppas för allt att det är min sista flytt på många år..
Sen Mars 2008, har jag flyttat runt runt..
Från mamma till Åkra,
2008 från Åkra till Signe och Jerry bodde även hos mamma under den tiden,
2008 från Signe och Jerry till Turbo,
2008 från Turbo till mamma,
2009 från mamma till mamre,
2009 från mamre till mamma,
2009 från mamma till karlagatan,
2010 från karlagatan till mamma,
2011 från mamma till stockholm och nu..
2011 sist men inte minst till Västerås, en tre på 86 kvm, helt nyrenoverad! Kan inte bli mycket bättre :)
Svart bälte i flytt?
Heej svejs!

Kommentarer
Postat av: E M E L I E

sv; shit vad du har flyttat! nej jag förstår att det känns skönt med nått som känns så rätt, vill oxå hitta något sånt som man känner att man verkligen kan bosätta sig i för flera är framöver :) Vad händer med lägenheten ni har nu då? Vill Roger göra sig av med den helt nu?

2011-06-15 @ 22:58:01
URL: http://emelieida.spotlife.se/
Postat av: Sandra

Hur kommer det sig att ni flyttar till Västerås nu då?

2011-06-16 @ 11:27:02
URL: http://sandraelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0