"Regnet faller droppvis men bildar ändå dammar."

Men här blir det inga dammar. Jag längtar efter ett åskoväder, ganska mysigt tycker jag.
Imorse när jag kom tillbaka från toaletten så hade jag två missade samtal och just de samtalen var ifrån Akelius, hyresvärden i Västerås. Så typiskt! Tänk om vi har fått den. Jag blir ju så nyfiken.. så kunde jag inte ringa upp försen halv tio. Jag kommer hinna bli tokig på de här 20 minuterna.
Igår hade jag och Johan en heldag på stan. Gick på skansen, senare shopping och sist en myskväll hemma. En heldag :)
NU ska jag jobba på det nyöppnade Arken Zoo, herrå!

Kommentarer
Postat av: E M E L I E

sedär ja! planer på att flytta till v-ås? :) jag tar med dom till stan så kan du prova vid tillfälle! Kan tillägga att de är fejk från thailand :P men du får ta dig en titt på dom iaf!

2011-06-15 @ 09:49:11
URL: http://emelieida.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0