"Sol i sinne, brun inne."

Ja, nu har väl sommaren slagit till stort på riktigt! 3o grader varmt och slita med en stor hög 15 kilos säckar med hundfoder är ju inte att leka med. Dessutom finns det ingen som helst luft inne i butiken. Men idag är jag ledig och då passar solen på att sätta sig bakom molnen och vila.. Tack..
Helgen och ledigheten var verkligen toppen och välbehövd. Jag kände mig ledig på riktigt och var iväg och faktiskt gjorde lite saker. Låg i en park hela lördagen och skaffade mig en snygg bränna. Såg ut som om att jag hade på mig vita underkläder mot min röda kropp.
Söndagen åkte jag till sala och klappade på Martinas bäbisar i magen och vidare till Sanna och åt grymt mycket godis och tittade på BB finalen.
Ikväll ska jag och min älskade sambo åka till västerå en sväng!
Men först ska jag slappa i sex timmar :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0