Signes dag!

Japp, idag är det Signes dag och hon fyller 22 år och när som helst ska det komma en ny liten familjemedlem. Jag längtar, jag vill vara där!  Grattis iaf för idag är det bara Signes dag.

Det går i fruktansvärda vågor det här med hemlängtan. Jag vill ju hem, jag vill bo i hus lite utanför stan, så bor jag här? Det går inte riktigt ihop. Saknar att ha vänner nära. Här åker man inte en vardagskväll och hänger hos någon. Det tar minst en halvtimme att ta sig någonstans. Jag är negativ. Lägenheten ser ut som skräp rent ut sagt.. Lite bättre har det väl blivit men ordning är det långt ifrån.

Nu har jag varit ute och gått en timme med Pia, Pigg och glad är hon, skrutt. Jag ska sätta igång och stryka gardiner innan jag börjar jobba. 7 dagen i rad nu, så jobba får jag allt göra.

NU ska jag söka till jobb på kriminalvården! Hejhej!

Kommentarer
Postat av: E M E L I E R E S E R!!

sv; hade inte jag svarat på din kommentar?! lite virrigt här ;) vi kommer hem den 22/4 iaf, om 23 dagar! Hoppas på en riktig vår då!! :D

2011-03-30 @ 12:30:23
URL: http://emeliereser.blogg.se/
Postat av: Ida

Grattis till henne :)

2011-03-30 @ 13:40:40
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0