Storstan

Och nu är det väl så att jag har flyttat färdigt (för i år). Det rullar på, fick jobba fem dagar den här veckan och lika så nästa. Det är ju hur bra som helst.. Dessvärre så är ju jag som jag är och inte kan leva nu. Det här känns ju bara som en tillfällighet, vilket jag hoppas att det är. OkQ8 är okej, men ingen dröm och det som tynger mig mest är Pia. Hon har nu fått sitta själv fyra dagar den här veckan. Det är inte rätt, jag vill ha henne med mig. Jämt.

jobb, träning, egentid, pojkvän, Pia och vänner, Slå ut det på 24h och arbetet ska vara nio av 24.. Jag tror att jag håller på att bli knäpp. Hur är tanken att man ska få ihop det  man vill i det här förbbanade livet? Och här sitter jag och gnäller över saker som många skulle döda för att få.  Jag har världens mest underbara person att komma hem till dagligen, jag har ett arbete, jag har boende i stan, bästa Pia och fina vänner! Måste få in en vardag :)


Kommentarer
Postat av: E M E L I E R E S E R!!

förstår att det blir svårt att få ihop allt men när du kommer in i det blir det nog kanon ska du se :)

2011-03-13 @ 13:41:44
URL: http://emeliereser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0