Tisdag

Jag har fått en konstig vana och det är att vakna kl sju på morgonen, jag vet inte riktigt om jag tycker att det är okej eller inte. Dagen blir ju mycket längre så det är ju positivt, men har man sovmorgon så har man, då ska man väl åtminstonde sova till nio? Jag tror att det beror på att vi inte har några som helst gardniner i sovrummet, det blir då väldigt ljust här inne. Jag väljer iaf att ligga kvar i sängen någon timmer, inte likt mig. Jag brukar vilja springa runt i lägenheten och dona.

Två ägg och två knäckemackor blir min frukost. Nu har jag använt jag i nästan alla meningar jag har skrivit i det här inlägget, men det är ju också en blogg om mig.

Vad ska göras idag?
Minst tio armhävningar, en timmes promenad och jobb. (titta på gårdagens Big Brother också)
Här har jag och Sanna gjort Mark snygg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0