"Alla har rätt till min åsikt"

Människor kan vara det äckligaste jag vet. Här om dagen var jag på brukshundslubben med Pia och hon sprang som vanligt lös i skogen. Hon rullar sig nästan hela tiden nu på våren av ren lycka. Sen när hon kommer tillbaka så har hon rullat sig i människobajs.. Det är äckligt. Äckligt av Pia och äckligt av personen. Någon dag senare går jag ner med hundarna till en liten dunge bredvid tunnelbanan och jajjamen! Där ligger en lång fin äcklig bajs till. Precis bredvid tunnelbanan. Ja, till och med vidrigt.

Så hon fick åka i en påse hela vägen hem :)

Var ut en liten runda med hundarna i morse och nu har jag fastnat vid tvn och datorn, ska snart städa tänkte jag. Imorgon ska jag ut med jobbet och det ser jag väldigt mycket fram emot, frågan är ju bara den var jag ska ha på mig? Man kan inte ha på sig fest kläder som när jag går ut på krogen, jag kan heller inte ha finaste klänningen. Det får bli favoritplagget: Mjukisbyxor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0