"Oro är när man betalar ränta på problem innan de förfaller till betalning."

Sitter med en liten klump i magen och varför har jag det? Ibland är det bara en känsla som sitter i magen som jag inte riktigt kan sätta fingret på vad det faktiskt är. Mycket har väl hänt under det senaste halvåret, klart att det måste gegga ihop sig ibland, något annat vore konstigt.

Mitt nya schema som jag har fått är annorluna mot alla andra scheman jag någonsin har haft. Nu ska jag jobba tio dagar och sedan vara ledig i fyra, jobba sex vara ledig tre och sen har jag inte en aning hur det ser ut nästa månad. Jag har ju lite önskemål om någon ledighet över lite dop och en veckas semester, det borde inte vara omöjligt!

Jag och Johan var på bio igår och såg Rio, en väldigt känsloladdad film, jag grät till en tecknad. Igen. Men den ska jag se igen och musiken i filmen älskade jag! Jag tänkte lägga in låtarna på min spotifylista, men just de låtarna som jag ville ha fanns inte där, såklart.

Sitter i mjukisar och har ätit frukost, ska åka till jobbet om 50 minuter och jag får stressa! Som vanligt, jag är bäst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0