"Varför ska man vara frisk i en sjuk värld?"

Igår hade jag nog världens sämsta kväll någonsin (om man bortser från de gånger jag är sådär fruktansvärt bakis), Jag ville nästan bara hoppa, inget var bra, blev irriterad av att höra Ullis andas till och med. Hur hemskt är inte det? Jag gick in i sovrummet och la mig, så jag kan väl säga att jag har sovit nästan ifrån klockan halv nio igår till halv åtta i morse. Är jag piggare och gladare? Näe, känns som vanligt.

Måste ta tag i någon form av träning, men jag är så omotiverad. Tror att jag är lite sympatigravid med Martina, hon tränar ju inte för att hon inte kan, så då gör väl inte jag heller det ;) Nu kan jag inte ens skylla på att det är kallt ute, för det är det ju verkligen inte.

Usch, något jag själv märker och inte gillar är att jag har blivit så fruktansvärt mycket mer negativ sedan jag flyttade hit. Det är oftare jag ser det negativa än det positiva. Jag är i normala fall en ganska glad person, tycker jag själv. Sen kan ju någon annan uppfatta mig på något annat vis men det är en annan sak.  Något posetivt är iaf att jag verkligen trivs med mitt jobb och mina kollegor! Synd bara att det inte ligger närmare Sala.. Ni ser!! Negativt direkt ur det positiva.. Skärpning!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack :)

Vi saknade dig på Euro sko häromdan. Vi var där å köpte stövlar, å blev lite ledsna när det var en annan tjej där istället för dig :(

2011-05-18 @ 09:03:25
URL: http://sandraelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0