" Allt som vi verkligen älskar är oersättligt, och allt som vi kunnat tänka oss ersätta har vi aldrig i sanning älskat."

Sitter och läser igenom gamla inlägg, vilket faktiskt är ganska kul och intressant. Intressant av den anledningen att se hur humöret och livet går upp och ner nästan hela tiden. Jag ser också vilken svår person jag är. Jag är nog inte lätt att leva med, eller nog? Jag vet det. Har väldigt mycket egna åsikter och vill såklart att alla ska hålla med mig, vilket inte alla gör. Märkligt va? Men jag är inte dum, alla har vi ju en egen åsikt och hur det än är så vet man alltid bäst själv!

Jag vet ju bättre än Johan, och Johan vet ju garanterat bättre än mig. Så är det ju bara, man har ju trotts allt alltid sig själv närmast, även om man inte är hel utan någon från utsidan. Det är ju det där med ge och ta, vårda och visa ömhet. Jag måste bli bätte på att ge, svälja min stolthet ibland.
Jag vet att jag inte är ensam om det, jag är ju trotts allt tjej och vad jag vet så ska vi inte vara enkla att ha och göra med :)
Jag har i alla fall träffat den personen som är som bäst för mig, med tålamod och ömhet, som gillar ordet nej.

Kommentarer
Postat av: Emelie

visst är det svårt ibland, men tjejer och killar är ju från olika planeter så det är bar acceptera att man tänker och tycker lite olika ibland :P

2011-11-01 @ 15:08:38
URL: http://emelieida.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0