"Den som sig i leken ger, får leken tåla."

Nu har jag och Sanna lekt med hundarna en timme. Ullis har blivit bra mycket bättre med sitt tålamod måste jag säga. Helga bet, drog och knuffade Ullis utan protester eller reaktioner. Sakta men säkert så händer det kanske grejer. Har även skruttschäfern Bosco här som ska hjälpa till och fostra Ullis. Första kvällen sa han ifrån, till vad vet jag inte, men hon satt där mot väggen och gick inte därifrån på ett bra tag. Ett framsteg och en reaktion som jag ville ha.

Försöker bli av med Opeln, var ett utländskt par och kikade på den, körde bra länge och kom tillbaka med ett skambud på 15 000. Hejdå sa jag. MINST 18 000 vill jag ha. Haha.. Förut var det 25.. För jag kan ju bilar och vet vad jag pratar om. Inte. Men jag vill heller inte kasta iväg den, måste ju prova sig fram lite.

Jobbar väldigt lite nu också.. vilket är både bra och dåligt. Bra av den anledningen att det blir väldigt dyrt att åka och de dagar jag jobbar försvinner helt. Men när jag jobbar så lite så försvinner halva grejen, halva drivet. Blir inte lika insatt, det är inte lika lätt att jobba.  Nu blir det iaf Tis-Söndag.
Nu ikväll ska jag slappa i soffan hela kvällen! För det gjorde jag ju inte igår eller dagen innan det..
En promenad med hundarna också förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0