.

1. Hur gammal är du?
22

2. Hur gammal känner du dig?
23

3. Vad har du gjort i dag?
Sov till halv nio, tittade på 101 dalmatinerna, var ut med hundarna, sen hamna jag här.

4. Vilken film såg du senast?
De 101 Dalmatinerna

5. Vem ringde du senast?
Akeliusfastigheter

6. är du besatt av någonting?
Det tror jag inte

7. Är du rädd för blod?
Nej

8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu?
Ett rätt så tomt vardagsrum.

9. Vilken färg är dominerande i din garderob?
Svart

12. När vaknade du i dag?
Halv nio

13. Vilken är din favorithögtid?
Julen!

14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu?
Ligger rätt bra här just nu faktiskt

15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till?
Det vet jag inte

Hur vill du tillbringa din pension?
Då vill jag resa mycket, umgås med familj och vänner.

17. Vad lyssnar du på just nu?
Hundsnark och datorsurr.

18. har du någon gång brutit ett ben?
Nope.

19. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl?
Ägg, mjölk, smör.. klarar mig nog på det

20. Vem är din favoritkändis?
Det vet jag inte, Jennifer Aniston kanske

21. Vad är du på för humör just nu?
Lite degigt humör, allmänt lat och slapp.

22. Vilka världsdelar har du varit i?
Europa, afrika

23. Snarkar du?
Händer

24. Vilka yrken har du provat på?
Säljare..cafe

25. Hur går du helst klädd?
Mjuka inte åtsittande, men helt och rent.

Kopiera listan och svara du med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0