"Arbeta och du blir stark; sitt stilla och du kommer att lukta illa."

Nu mitt i allt så har det dragits ner på timmar på jobbet, så helt plötsligt blev jag någon typ av helg/extra personal. Det var det sämsta som kunde hända, då jag tycker om att jobba och klarar av det utan problem än så länge. Jag blir rastlös och tappar ork och intresse för saker.
Men det är bara att bita ihop och se till att härda ut de sista två månaderna.. Det värsta är väl att det drar ner min framtida mammapeng.. Men som alltid så löser sig väl det mesta. Men så typiskt!

I helgen överraskade Johan mig med hotell och spa i sthlm. Helt underbart och jag känner än en gång hur lyckligt lottad jag är!

Igår åkte vi till mina kusiner och åt påskmiddag. Jätte kul med mycket prat och en hel drös tvspel.

Det är bra tur att jag har Pia så at jag tar mig ut på promenader åtminstonde. Var och kikade på en hundras förra veckan. Shar pei. Helt lagom storlek, helt lagom temperament med "lite mer hund". Valpar är inte födda än, vilket är perfekt då hinner vi komma till ro med barn och familj för att se att allt går enligt planerna (vilket det antagligen inte kommer at göra) Inget blir väl som man tänkt sig. Men ett eget intresse och en egen tid ska jag väl iaf kunna unna mig?

Tjopp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0