"Det är några gånger som man är överlycklig för att man väntar barn. Resten av tiden är man överlycklig för att man inte gör det."

Barn efter barn trycks ut.. Nu är våran mer än välkommen att säga hej till världen! Det är alltså 8 dagar kvar, men jag tror att det här är en sån där livsnjutare som gillar läget och kommer att hålla sig inne två veckor extra. Varför stressa? Till och med de som ska ha i slutet på september har åkt in med värkar.
 
I övrigt så mår jag fortfarande oförskämt bra, tröttare än vanligt och jobbigt att köra bil, men annars så har jag nog vant mig vid en kula på magen.
 
Herrå

Kommentarer
Postat av: Emelie

å vad jag längtar!! Hoppas den kommer snart :D

2012-08-07 @ 15:36:32
URL: http://emelieida.spotlife.se
Postat av: Tessa

Men shit! Är det så nära nu redan??
Hoppas den lilla busen kommer snart då och lycka till! =)
Får styra en date sen!
Kramar

2012-08-07 @ 23:22:24
URL: http://mtcgunnarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0