"Alla talar om vädret, men ingen gör någonting åt det."

Vilket väder! Blir som kär på nytt, vill vara ute idag. Grilla korv, jag kan till och med tänka mig att vara ute på isen och pimpla. Och jag tycker ändå att isen är lite obehaglig. Var är alla utemänniskor? Tror knappt att jag känner någon sån. _________________________________________________________________________________________________ Har abstinens efter Ullis till och från.. Men vet samtidigt att vi gjorde rätt. Vill ju ha två hundar. Förstå mig rätt, jag älskar Pia men hon är inte så mycket att jobba och vara ute med på det sättet, hon påminner mer om en katt. :) Måste någon gång hitta någon som hon trivs med. Tjopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0