"Vart tog den söta lilla flickan vägen?"

Saknar driv och orkar inte alltid bära allt själv. Jag lyssnar gärna och hjälper, men vem hjälper mig? Måste ta tag i att laga cykeln, fixa lampa i vardagsrummet, ny matta (kan ju nästan bli sjuk av den vi har, så äcklig är den), tvättmaskin. Pengar.. Jag kan tänka mig att vinna 123 miljoner! Den här och nästa vecka är jag på Eurosko i Sala och gästspelar. Är inte van med att träffa så mycket vänner på så kort tid längre, jag trivs och saknar det. Ibland vill jag bara åka tillbaka i tiden, vara sju igen, tänk.. Då var jag alltid glad och söt, fast när jag var sju så var jag faktiskt inte så söt, det försvann nog vid åldern fem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0