"Tunn som en flugsmälla"

Av någon anledning gick jag in på Kissies blogg, av ren nyfikenhet tror jag, ville nog se vad det är så många läser om. Men usch blä och fy! Hur smal får man vara? Enligt mig så är hon nog sjuk. Jag brukar tycka att det är fint att vara ganska smal, men nej. Det är ett barns kropp hon bär om man bortser från de enorma bröst hon köpt. Sen så skriver hon ju faktiskt inget vettigt heller, iaf inget som jag fastnade för.

En sista ledig dag idag och den består av tvätt och sedan en sväng på Ikea med Johan mot kvällen.

Igår gick vi ut och åt, jätte mysigt! Sen la vi oss i sängen och tittade på film, jag slocknade på en gång.

Dags för frulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0