"Den dumme städar och städar, geniet behärskar kaos."

Vet att det knappt är värt att följa en blogg som uppdateras var sjätte dag eller till och med mer sällan. Men jag kan inte bara klottra ner:
Så kul är min vardag. Ge mig jobb. Eller en häst, det fungerar också, det är iaf minst tre timmars arbete om dagen. Igår tog jag och Johan tag i vårat hem. Storstädade och vek in alla högar med babykläder som vi får mängder av ifrån Jennifer och Pontus. Hur bra som helst. Vi kommer aldrig vara utan ;) Får lite dåligt samvete, man samtidigt så vet jag ju att hade vi fått en liten först så hade de fått kläder av oss. De används ju max en kvart!

Idag har jag en sak inplanerad, gå till Sannas jobb och ge henne "get off" till hennes katter. Restrerande 16 timmar ska jag rulla tummarna, gå en långpromenad, föna håret och äta ett äpple. Imorgon ska jag ääntligen jobba!

Lampa upp, sen så gott som färdigt!
tjopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0