"En fördel med att vänta barn är attman vet var man har dem"

Och nu är det väl officiellt att en bebis är på ingång och beräknas ankomma 15 Augusti.

Visst är det väl en härlig känsla, en ganska magisk. Men också helt ofattbart, jag ska bli mamma, på riktigt. Vi ska bli en familj!

Vi var på ultraljud i onsdags, förväntade mig tårar och obeskrivlig känsla. Det var jätte häftigt absolut och skönt att se, allt är okej, allt är normalt. Men någon tår kom inte. Varelsen i mig såg mer ut som en krokodil i vissa lägen och ailien i andra.

Jag har mått hur bra som helst hittills, knappt känt av det alls. Därför min tvivlan och funderan, men nu vet vi. Johan har varit världens mest underbara stöd. Det här kan inte bli annat än bra!

Älskar mitt liv!




Kommentarer
Postat av: Sandra "LyxMamman"

Enormt stort grattis till er! Å passa på att njuta nu, för dagarna går så himla fort :)

2012-03-17 @ 11:11:19
URL: http://sandraelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0