"En gentleman är en som bara rör vid en kvinna där hon inte är bränd av solen."

Ibland blir jag bara så inspirerad av att läsa andras bloggar, vissa kan verkligen det här med att skriva, få folk att fastna i läsandet och tycka att saker är så intressant fast det kanske egentligen inte alls är det. Jag kan själv titta tillbaka på mina gamla inlägg och konstatera att det stämmer inte alls med min blogg, det är ju verkligen bara mitt liv och intressant för de som känner mig. Men å andra sidan så hade jag väl inte tänkt att den ska vara med på Klicks förstasida.

Idag är en sån här tråkig dag, jag har bara varit ute med Pia en gång för att resten av dagen degat framför datorn med Big Brother och en skål popcorn. Sen protesterade magen i form av magknip och jag fick laga till något mer ordentligt, så som varma mackor med rödlök,fetaost, vanlig ost och oliver. För det var ju ett mycket bättre alternativ?

Mitt i min "stora" lunch matlagning så får mina hjärnceller fnatt så jag grabbar tag i den 175grader varma ugnsformen för att ställa tillbaka den i ugnen med bara handen. Fint. Det brände till rejält kan jag säga och rekomenderar ingen att göra för snabba beslut i köket. Det tog säkert 10 sekunder innan nerverna ropade till min hjärna "Det bränns, släpp formen!" Och visst släppte jag den och snurrade säkert två varv innan jag kom fram till frysen och röck fram några frysta lövbiffar.
Nu svider det som attan och är ömt, men än inga blåsor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0