" Att umgås med andra människor ger för det mesta mycket lite - ibland bara snuva."

Snor, snor och snor. Tänk, det är det värsta jag vet, att vara snorig. Känner mig så fruktansvärt ofräsch och äcklig, det bara rinner och tar aldrig slut oavsett hur mycket snytningar jag gör på en dag. Legat inne nu i två dagar och inte gjort ett skit och håller alla tummar på att det ska gå över..

Var på föräldrargruppen i måndags igen och det var riktigt kul! Första timmen var värre än skolan, jag tycker inte det här med förlossning är kul eller intressant. Och framför allt inte alla termer för det.. Min tanke är att min kropp löser det som behöver lösas och blir det problem så finns hjälpen där på plats.
Men andra timmen så fick vi tjejer prata lite själva och grabbarna fick sticka iväg till ett eget rum. Så nu har vi tjejer planer inför både sommaren och där efter! Tack komunen för lite nya vänner ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0