"Efter regn gror gräs, efter vin växer struntprat."

Helt underbart väder! Hemskt att vara i lägenhet under sommaren! För att få sol på ena balkongen krävs en rejäl motorsåg.. En tanke bara, men tänk så många grannar inklusive mig som skulle bli glada.

En dusch, lite mat och sedan iväg på föräldrargrupp, har inte så höga förväntningar faktiskt. Senare blir det vårruset!! Ganska mycket högre förväntningar, även om jag kommer att gå i myrsteg i vissa perioder.

Har nog aldrig varit så träningssugen som jag är just nu. Bara för att jag inte riktigt kan ta ut det jag vill av kroppen. Jag är galet sugen på att springa. Men en promenad om dan får duga än så länge. Bara tre månader kvar, sen kan jag ju faktiskt sätta fart. Det tråkiga är att sommaren redan är över då..
Heeejsveeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0